grand canyon - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu grand canyon - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu

grand canyon

Door: bob

Blijf op de hoogte en volg Bob en Heleen

02 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Las Vegas

Gisteren niets geschreven omdat het motel problemen heeft met de wifi. Zit nu in de lobby, groot woord hoor, te typen. Gisteren de strip op en neer geweest en veel bijzondere hitels gezien. Italy met gondels, flamingo met flamingo's (duuh).

Vandaag weer te vroeg op, want om 6 uur smorgens met de bus (GEORGANISEERD) naar de hooverdam en dan naar de grand canyon. Op de skywalk geweest verschillende uitzichtpunten. In 1 woord geweldig!!!!. Wat is dat mooi. Morgen uitchecken en dan langzaam richting reno.

• 02 Augustus 2016 - 08:35

Harry:

Die skywalk hebben wij toen gemist, toen we daar (jaren geleden) waren. Vind ik nóg jammer. Dus dan nog maar een keer terug! ;-) Is gewoon leuk en mooi daar. Veel plezier!

• 02 Augustus 2016 - 15:31

Oeno:

als er nou iets is dat mij tegenvalt, dan is het toch wel dat in het land van de onbegrensde mogelijkheden er plekken te vinden zijn waar wifi gebrekkig of helemaal niet bereikbaar is.
    ik vind het uiteraard wel heel knap dat jullie zo'n plekje hebben kunnen vinden. ik denk dat je meer tijd bezig bent om te ontdekken dat wifi niet werkt dan dat je bezig bent met het schrijven van je verhaal.
    je moet er wel wat voor over hebben om al dat moois te kunnen bekijken. je schrijft dat het geweldig was. dat is de beloning voor vroeg uit de veren. duurt de busreis lang en hoe vol is de bus en zijn het mensen van meerdere nationaliteiten?
    goede reis morgen naar reno, uiteraard vergezeld van een ouderlijke wens. doe voorzichtig