flea market - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu flea market - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu

flea market

Door: bob

Blijf op de hoogte en volg Bob en Heleen

15 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Los Angeles

Gisteren een dagje rustig aan gedaan, uitgeslapen (ontbijten kan in dit hotel tot 10 uur) en daarna naar Venice Beach. Een mooi groot strand en waar wij zaten, konden we genieten van prachtige gespierde mannen en vrouwen die aan het sporten waren. De bekende pier gedaan en Alexander en ik zijn in dezee gaan zwemmen. Heerlijk water en super golven. 'S avonds een lekkere t-bone stakr gegegeten.

vanmorgen vroeg opgestaan, half zeven! Snel ontbijtje en met de auto naar een mega rommelmarkt. Daar hebben we, in de brandende zon, een paar uur rond gelopen. Heel veel leuke spullen gezien, een paar kleine dingen gekocht. Het moet immers allemaal in de koffer passen.

Vervolgens ovrr hollywood boulevard gereden en de hollywood letters gezien. Decdag afgesloten in het verkoelende hotelzwembad.

• 15 Augustus 2016 - 09:44

Aad Bouman:

Wat enig zeg. Ik heb net de puzzel van van Haasteren af, die heet Flea market. Maar wat jullie hebben gezien zal wel groter zijn. Leuk hoor. Zie je daar ook uiltjes op die market.? Veel plezier nog verder. Groetjes en liefs Pa en Ma

• 15 Augustus 2016 - 09:47

Marian:

Nog op de foto gegaan met "beroemde " mensen op de Hollywood Boulevard :)
    En je kan ook kleren daar laten en de koffer vullen met nieuw gekochte spullen van de rommelmarkt :)
    Of allerlei laagjes aandoen en dan zo het vliegtuig in :)
    Veel plezier ! Groetjes .

• 15 Augustus 2016 - 12:20

Mama:

gezellig weer een berichtje met een kleine jalousie lees ik over de geweldige golven lekker duiken met je zoon. doet me denken aan spanje toen wij in de golven doken. heerlijk. jullie genieten en dat is perfekt. wij fietsen gisteren 42 km. we hadden ons een beetje vergist met de lengte want we waren in de buurt van lex en jac. en dat waren de extra kilometers. ge bbc bij Annelies die had een fam.dag in apenheul jaarlijks uitje dat eindigt met een bbq waar wij dan ook bij zijn. met ons allen naar handbal gekeken de olymp.spelen en om 9 uur weer thuis toen was de pap op. leeft op de t.v. in Amerika de olympische spelen ?? vast wel nog gekeken op je kamer ? als wij thuis zijn t.v. aan ik vind het prachtig.
    vanavond een kaartje leggen in garderen en zo starten we de week met plezier. jullie tijd schiet weer op je vliegt naar new -york daar je laatste centjes opmaken en dan weer wennen. laat weten wanner je land is het vroeg staat hier een hapje snapje te wachten
    zaterdag hebben we met de bridgeclub een fietstocht maar zondag zijn we weer ter beschikking ik hoor of ik lees het wel. weer g
    fijne dagen kiss mam

• 16 Augustus 2016 - 13:13

Oeno:

het bloed kruipt waar het niet gaan kan. een gevleugelde uitdrukking van mijn moeder. en jullie passen die ook toe. toe maar, zomaar weer naar een vlooienmarkt, of vendue, of rommelmarkt. welke naam je hem ook geeft je doet altijd even langs de kraampjes lopen. en kenners als jullie zien meteen bij welke kraam je direct door kunt lopen en welke kraam misschien toch iets bijzonders voor jullie in petto heeft. er waren waarschijnlijk wel meer van dergelijke kramen, maar alles kopen is ook weer zo wat. je betaalt een schijntje, maar als je het allemaal mee moet nemen naar huis ben je een kapitaal aan gewicht overschrijding kwijt.
    jullie hebben nog een paar dagen te gaan. blijf doorgaan met genieten en kom straks thuis met prachtige verhalen.