nachtvlucht - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu nachtvlucht - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu

nachtvlucht

Door: bob

Blijf op de hoogte en volg Bob en Heleen

17 Augustus 2016 | Verenigde Staten, New York

Gisteren vlogen we pas om 11 uur 's avonds, dus nog een hele dag om in LA te besteden. Begonnen met uitslapen en tegen 11uur uit gecheckt. Daarna zijn we naar de LA zoo geweest en tot ongeveer half vijf gebleven. We hadden het enorm naar ons zin, voor het eerst een wombat gezien en een sneeuwluipaard.
Koffers opgehaald in het hotel en daar meteen omgekleed. Huurauto ingeleverd en dat ging onverwacht makkelijk, ondanks de schade linksvoor. We hadden al een schadenummer en dat hielp.
onze vlucht had 25 minuten vertraging, vlogen rond 11 uur lokale tijd weg en kwamen 5,5 uur later om half 8 lokale tijd aan. Marjolein en ik hebben beter geslapen dan Heleen en Alexander. Dus met een kleine jet lag aangekomen in het hotel en New York in gegaan. Naar het national museum of history. Ook al op time square en braodway geweest. Nu vroeg naar bed. De jetlag slaat toe!

• 17 Augustus 2016 - 10:28

Aad Bouman:

Lieve Marjolein, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren in gezondheid na deze. Eindelijk ECHT 20,twintig, jaar . Een fijne dag met elkaar. Ook papa en mama gefeliciteerd met jullie dochter en Alexander met zijn GROTE zus. Fijn dat alles zo goed gaat. Geniet nog maar met elkaar. Groeten en liefs (o)pa en (o)ma

• 17 Augustus 2016 - 14:19

Harry:

Marjolein GEFELICITEERD!! En er zijn slechtere plaatsen om je verjaardag te vieren denk ik.... Ga maar iets leuks doen op je verjaardag wat je hier in Nederland NIET kan doen. Veel plezier daar! Harry en Marian

• 17 Augustus 2016 - 21:40

Oeno:

moeilijk om rustig te blijven bij enkele reisdagen en dan ook nog de 20ste verjaardag van je dochter en zus te vieren. dit zie je allemaal van te voren aankomen en dus weet ik zeker dat het jullie is gelukt. wel fijn dat we vanmorgen de kleindochter aan de telefoon kregen en een liedje ten gehore konden brengen.
    nog een paar dagen en dan zijn jullie weer thuis en hebben een prachtige reis gemaakt. daar kun je zeker een jaar op teren tot de volgende vakantie.
    goede reis naar huis.