new york - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu new york - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu

new york

Door: Marjolein & Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob en Heleen

18 Augustus 2016 | Verenigde Staten, New York

Lieve lezers,

Bedankt voor alle verjaardagenswensen! Ik heb een zeer leuke, maar vooral drukke dag achter de rug. We zijn begonnen mer een retourtje Staten Island Ferry, met een prachtig zicht op de skyline van New York en de Statue of Liberty. Daarna mijn verjaardagslunch gehad en vervolgens via het World Trade Center, Oculus en het Twin-Towers monument naar het Empire State Building gegaan! Net als in 2000 hebben we vanaf de 86ste verdieping foto's gemaakt. Toen was de dag nog niet klaar. Gewandeld/Geshopt over 5th avenue (boekwinkel!), waarna we zijn teruggelopen naar het hotel om de voeten even rust te geven. Een snelle hap en naar de musical Matilda gegaan, die geweldig was! Nu lekker slapen en morgen vliegen om 8 uur 's avonds en we landen om half 10 lokale tijd in Amsterdam. Voor degene die geïntresseerd zijn, het vluchtnummer is: DL0048

oh, Harry boek maar een squashbaan voor zaterdagmiddag, you're going down!

• 18 Augustus 2016 - 08:35

Harry:

Nou kweenie Bob maar ik denk dat je na zo'n "drukke" vakantie en de terugvlucht zaterdag toch wel als een halve zombie over de baan zou lopen (maybe I wouldn't notice the difference ;-) maar je hebt geluk want wij zijn het weekend weg. Neem de uitdaging volgende week graag weer aan! Goeie terugreis Ruiters!

• 18 Augustus 2016 - 10:01

Aad Bouman:

Wij denken dat je nog nooit zo,n drukke verjaardag hebt gehad en ook nooit ZO leuk, Marjolein. Wij wensen jullie een goede thuisreis en tot ziens. Groetjes en liefs (o)pa en (o)ma.