weer thuis - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu weer thuis - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu

weer thuis

Door: bob

Blijf op de hoogte en volg Bob en Heleen

19 Augustus 2016 | Verenigde Staten, New York

Weer thuis.

Na lekker te hebben uitgeslapen de koffers voor de laatste keer ingepakt. Uitgecheckt en alvast een taxi geregeld. Over 5th avenue, de meest bekende winkelstraat, naar central park gelopen. En hier en daar een winkeltje gepakt. Lunchje en terug naar het hotel. Wat vroeger dan gepland weggereden, omdat er op de snelweg een flinke file stond, nam onze taxi chauffeuse een alternatieve route. Dwars door de wijk queens. Leuk!
Het bekende gedoe op het vliegveld, je staat nog net niet in je onderbroek bij de controle, op naar wat avondeten. Tegen 8 uur geboard en daar hoorden we dat de vlucht 6,5 uur zou duren ipv 8. Meevaller.

Weer een nachtvlucht, allemaal wat geslapen en om half negen weer voet op Nederlandse bodem gezet. En nu weer thuis, koffers uitpakken en beginnen met de was.

En nagenieten van een heeeeerlijke vakantie.

• 19 Augustus 2016 - 21:32

Oeno:

fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn.nu inderdaad gewoon nagenieten en nagenieten en nog maar eens nagenieten. Eind goed, al goed.

• 19 Augustus 2016 - 22:11

Harry:

Goed om te horen dat het allemaal weer goed gegaan is. Geen gedoe dus met stakend personeel op Schiphol en zo. Lekker relaxed blijven nou, de drukte komt straks vanzelf weer! CU soon

• 20 Augustus 2016 - 09:09

Aad Bouman:

Heel erg fijn dat jullie weer thuis zijn. Wat een meevaller dat de reis zoveel korter duurde. En nu de herinneringen van de FANTASTISCHE vakantie. We komen gauw een kijkje nemen, tot ziens. Groetjes en liefs (o)pa en (o)ma