Washington - Reisverslag uit College Park, Verenigde Staten van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu Washington - Reisverslag uit College Park, Verenigde Staten van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu

Washington

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob en Heleen

25 Juli 2018 | Verenigde Staten, College Park

Vanmorgen ontbeten in het hotel, vervolgens naar een mini kringloopwinkel gegaan. Het idee achter deze winkel is dat je zelf de prijs bepaalt voor de spullen. Met dat geld worden studenten gesponsord die het anders financieel niet zouden redden.
Daarna naar het metrostation gereden. De laatste stations hebben grote parkeerplaatsen waar de forensen gebruik van maken. Met bijna 9000 plekken goed onthouden waar de auto staat.
Met de metro naar het centrum en daar naar het air en space museum geweest. Daar de hele middag doorgebracht. Mooi en interessant museum, met veel vliegtuigen en aanverwante spullen.
Nu liggen we op het hotelbed met vermoeide voeten.
Groeten van ons allen.

• 25 Juli 2018 - 10:33

Aad Bouman:

En lief 4tal, zijn de voeten al uitgerust???? Het museum lijkt ons interessant.

• 25 Juli 2018 - 10:37

Aad Bouman:

De constructie van dat dak heeft wel een extra belasting met het gewicht van al die vliegtuigen. Maar het blijft staan, dus zal er wel rekening mee gehouden zijn.

• 25 Juli 2018 - 11:15

Harry:

Hebben jullie ook nog de tijd om naar wat van de beroemde sites te gaan? Witte Huis en die "naald" e.d.? Lijkt me wel leuk om een keer live te zien, ipv alleen maar op TV.

• 26 Juli 2018 - 10:30

Paulien:

De vrachtwagens kunnen doorrijden op hun baan zo schtijft naeijke die daar woont.jullie hebben een perfekte reis zo nu en dan rust nemen hoor vacantie is ook bijkomen.zo komen jullie aan de laatste dagen heel benieuwd naar de fotoos (heel veel ) denk ik. Vandaag is het heel erg warm op terras 49 graden in de zon. We fietsen na 20 uur maar gisteravond hup naar huis we boffen met dekoude vloer geeft wat verkoeling. Ik vind het prima kan er goed tegen. Nu gaan jullie de grote stad verkennen. New york dat is een feestje waard. Zwaai ff naar het vrijheidsbeeld weer alle liefs oeno