De toerist uithangen - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu De toerist uithangen - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu

De toerist uithangen

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Bob en Heleen

26 Juli 2018 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Lieve iedereen,

Gisteren zijn We nog een keer naar Washington DC geweest, maar nu om de toerist uit te hangen! We zijn met de metro naar het centrum gegaan om alle 'sites' te zien. Het witte huis, het Washington monument (de naald), het lincoln memorial, Vietnam memorial, Korea memorial en zo ongeveer alle andere memorials. We zijn zowat langs alle smithsonians gelopen en hebben echt de sfeer geproeft. Aan het eind van de midag waren onze voeten echt op en zijn We terug gegaan naar het hotel, waar We lekker hebben gezwommen en gegeten.
Vandaag rijden We door naar de kust, lekker nog een paar daagjes rust..

Liefs

• 26 Juli 2018 - 19:40

Marian:

Voetjes omhoog nu .

• 26 Juli 2018 - 20:23

Harry:

Juist ja, alle beroemde bezienswaardigheden gezien dus ;-)

• 27 Juli 2018 - 14:45

Henk:

net als jullie heb ik ook de toerist uit gehangen. voor mij was het een stuk minder vermoeiend dan voor jullie. ik heb gewoon de desktop ingeschakeld en kreeg de mooiste foto's van zowel het Korea als het Vietnam monument te zien. ze herinneren beide aan trieste gebeurtenissen die nog steeds wonden bij veel mensen open houdt. en ik denk ook dat ze veelvuldig worden bezocht. beide oorlogen hebben er echt op ingehakt in de Amerikaanse samenleving. echter de monumenten moge gezien worden. ze zijn zeer verschillend van opzet, voldoen echter ruimschoots aan wat ze moeten voorstellen.

jullie zijn op weg naar de kust voor een paar daagjes rust. ik hoop dat het bij jullie niet zo warm is als op dit moment bij ons. oma en ik beschermen ons tegen de warmte door gewoon in huis te blijven. daar is het ook wel warm, maar niet zo benauwd als buiten.

we wachten met spanning op jullie volgende berichten. liefs van ons en blijf genieten.

Oeno