Laatste dag :-( - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu Laatste dag :-( - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu

Laatste dag :-(

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob en Heleen

01 Augustus 2018 | Verenigde Staten, New York

Ken je dat gevoel dat toeristen op 30 april naar Nederland komen om koningsdag te vieren? En dan blijkt het niet meer op die dag te zijn?
Wij hadden vandaag een vergelijkbare ervaring. Nadat we eerst naar het guggenheim museum waren geweest, super mooi gebouw overigens, met de metro naar het Sony gebouw. Waar volgens de gids een tentoonstelling van techniek zou zijn. En toen we er waren, bleek deze tentoonstelling er al een paar jaar niet meer te zijn. Stonden we daar als echte toeristen.....
En vanavond naar de broadway musical Frozen geweest. Super leuk.
En nu slapen, morgen alles in de koffers zien te krijgen, op naar het vliegveld.

• 01 Augustus 2018 - 08:12

Marian:

helaas .... weer een vliegtuig in .... veel te snel . Goeie reis .

• 01 Augustus 2018 - 14:10

Harry:

Getver 't gaat wel hard hè.
    Dan wens ik jullie maar een goede terugreis!
    Harry

• 01 Augustus 2018 - 18:11

Aad Bouman:

Met deze wens ik jullie een heel goede fijne reis toe. Laten jullie wat van je weten als jullie thuis zijn.??Lieve groetjes Pa en Ma.

• 01 Augustus 2018 - 19:36

Opa:

heel de reis, van voor naar achteren en van achteren naar voor, gecheckt, dubbel gecheckt, ieder lid van het gezin er naar laten kijken en dan????????????een grote deceptie. als pleister op de wonde kun je je dan verheugen op de terugreis, want meer tegenvallers in het reisprogramma hebben geen schijn van kans meer. en weet je wat het meest hotte item van deze reis is als je de vraag (EN WAT WAS NU DE MEEST BIJZONDERE ERVARING??) moet beantwoorden, het zeer moeilijk is dit gebeuren onvermeld te laten

lieve viertjes, goede thuisreis

Oeno