Sequoia national park - Reisverslag uit Exeter, Verenigde Staten van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu Sequoia national park - Reisverslag uit Exeter, Verenigde Staten van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu

Sequoia national park

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Bob en Heleen

04 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Exeter

Dag lieve lezers,

Eindelijk mag ook ik een stukje schrijven, hoewel mag... Laten we het erop houden dat de tablet van mijn vader spoorloos is verdwenen voor een tijdje ;)

Vandaag zijn we van Bakersfield naar het Sequoia national park gereden, een rit van ongeveer 2 uur. In dit park staan hele grote bomen, zelfs de grootste boom van de wereld! 84 meter hoog en de stam heeft een omtrek van 11 meter. 84 meter... Dat is hoger dan de meeste flats in Ede... Het was een stukje wandelen naar de boom, waar nog meer van deze gigantische bomen stonden, foto's volgen..

Nu zitten we in een motelletje in Exeter en kunnen we genieten van de temperatuur. Maar 90 graden fahrenheid! Er wordt dan ook veel in het zwembad gezwommen (goed gegokt Harry).

Slaap lekker!

• 04 Augustus 2016 - 09:42

Marian:

Ben benieuwd naar de foto's . Hebben jullie ook al leuk wild gezien ? Elanden , beren ... eekhoorntjes ....
    Geniet !
    Groetjes Marian.

Bob en Heleen

We gaan 29 juli op vakantie naar de Verenigde Staten. We zijn Bob, Heleen en de kinderen Marjolein (19)en Alexander (15). In Amerika gaan we naar Los Angeles, Las Vegas, Reno, San Francisco en weer terug naar Los Angeles. De terugreis doen we in 2 etappes, eerst naar New York. Daar kijken we nog 2 dagen rond en dan pas terug naar huis. We zijn nu echt aan het aftellen!