Hollen en stilstaan - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu Hollen en stilstaan - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu

Hollen en stilstaan

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Bob en Heleen

15 Juli 2018 | Verenigde Staten, New York

Lieve iedereen,

Na een nachtje slapen, hebben we eindelijk uitgevogeld hoe de Wi-Fi in dit hotel werkt. Dus bij deze een nieuw reisverslag om te vertellen dat we veilig en wel zijn aangekomen. Nadat we zaterdagochtend vroeg op zijn gestaan, zijn we al hollend en stilstaand door Schiphol heengegaan.
In het vliegtuig hebben we iets gerust, maar vooral films gekeken en puzzels gemaakt! Goed en wel door de Amerikaanse douane heengegaan en alle koffers hebben ook de reis gemaakt. Eenmaal uit het vliegtuig moesten we op zoek naar het verhuurbedrijf voor onze auto! Nou ik kan je vertellen, dat er geen bordjes staan in JFK airport met waar je naartoe moet! We werden naar de skytrain gestuurd en hebben het daar uitgevogeld. Bij het verhuurbedrijf heeft papa een Chevrolet equinox uitgezocht, wat best wel een grote auto is. Met de auto naar het hotel gegaan, wat een prima hotel is voor een nachtje. Onderweg nog ergens een stukje pizza naar binnen gewerkt, want we hadden allemaal behoorlijk honger en in het hotel heel snel in slaap gevallen. Nu ontbijten en op weg naar Niagara!

Liefs

• 15 Juli 2018 - 19:13

Opa:

het verwondert mij dat jullie zonder problemen het land zijn binnengekomen. je schrijft in de inleiding dat zowel Marjolein als Alexander jonger zijn dan de werkelijke leeftijd. fijn dat jullie toch betrekkelijk eenvoudig de auto hebben gevonden en het hotel. en die auto mag er best zijn. Erik zal stinkend jaloers zijn. morgen goede reis naar de watervallen.
    Liefs Opa en Oma