Niagara Watervallen - Reisverslag uit Niagara Falls, Verenigde Staten van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu Niagara Watervallen - Reisverslag uit Niagara Falls, Verenigde Staten van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu

Niagara Watervallen

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Bob en Heleen

18 Juli 2018 | Verenigde Staten, Niagara Falls

Lieve iedereen,

Vandaag Was het dan zo ver, We gingen naar de Niagara Falls. Rond half 12 zijn We erheen gereden en onderweg zijn We een aantal keer gestopt bij uitkijkpunten onderweg, o.a. Devil's hole. Ook deze punten onderweg, zagen er prachtig uit; waardoor We al 100 foto's hadden gemaakt, voordat We bij de watervallen waren.
Eenmaal aangekomen op goat island, zijn we eerst gaan lunchen. Dit Was op loopafstand van de 'horsshoe falls'; dus we konden meteen de aangegeten kilocalorieën verbranden. Over de watervallen valt niet meer te zeggen dan: prachtig. De kracht waarmee het water naar beneden valt Is zeer indrukwekkend en de foto's zijn daardoor ontzettend mooi. We hadden geluk, het weer was fantastisch (28°) en de drukte viel reuze mee.
Behalve het lopen langs de watervallen, waren er ook uiteraard attracties. Een van deze Is een boottocht over het water, langs de watervallen, wat wij gedaan hebben. Aan het begin van de boottocht delen ze poncho's uit, die We ook echt nodig hadden, want we werden gigantisch nat van al dat water dat naar beneden valt. Het wad het wel waard, want het Was gorgeous.
We hebben gegeten in Niagara Falls, bij een american diner en nu zijn We terug in het huisje om te genieten van de volgende zonsondergang.

• 18 Juli 2018 - 08:57

Marian:

Hoi ,

getroffen met het weer en dat het niet zo druk was . Zo zag je tenminste nog de watervallen :) Ook nog naar de Canadese kant gelopen ?
    En nat worden is niet zo erg met 28 graden ... zo weer droog .
    En Alexander nog in een ton eraf wat je oom voorstelde :)
    Plezier .
    Groetjes Marian.

• 18 Juli 2018 - 12:00

Aad Bouman:

Wat geweldig mooi. Maakt de waterval veel lawaai?? Veel plezier verder. Lieve groetjes Pa en Ma

• 18 Juli 2018 - 13:05

Jan Jaap:

Ik herinner me ook goed dat je die poncho’s echt nodig had!

Drijfnat werd je.

Maar wat een geweldig gezicht en geluid was het.

Van dat verloren fotorolletje, dat klopt echt. Ik had het wellicht in de huurauto laten liggen.

Vandaar dat ik geen foto’s van dat onderdeel van mijn reis meer heb.

Ik moest toen in Detroit (VS) zijn voor een conferentie.

Toronto vond ik een gezellige stad en de toren daar was zeeeer hoog!

Fijne dagen verder!