Jetlag - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu Jetlag - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu

Jetlag

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob en Heleen

07 Juli 2011 | Indonesië, Ubud

Allereerst iedereen bedankt voor de reacties. Na het zwemmen hebben we hier in het restaurant gegeten. Om 8 uur lagen we op bed. Het ontbijt is 's morgens van 7 tot half 11 dat kon geen probleem zijn. Dat pakte anders uit toen Heleen om half 11 op haar klok keek hoe laat het was. Meer dan 14 uur geslapen!!!! Gelukkig waren ze zo vriendelijk om nog een int ij'tje te regelen. Verder hebben we met de gids de omgeving verkend. We hebben een kunstmuseum, een tempel, een apen plek, een kraanvogel plek, Rijstvelden, tempels, Ubud centrum en een dans voorstelling gezien. Allemaal top! Weer in het hotel gegeten en heerlijk slapen.

• 08 Juli 2011 - 09:50

Oeno:

14 uur slapen wat heerlijk het duurt even voor je weer in je gewone doen bent.
    jullie hebt voor de 1e dag al waanzinnig veel gezien met een busje ? marjolein mee gedanst ?
    hier echt hollands weer maarprima morgen naar sneek.
    GISTER gebridget in joure waren we 1 en wonnen 6 carbonades de voorzitter is een slager. we vriezen ze maar in voor dick en jac. vond het wel komisch. tot mails maar weer liefs oeno.

• 08 Juli 2011 - 14:24

Pa En Ma Bouman:

Zeg luitjes, jullie hebben ruim 3 weken vakantie hoor, dan moeten jullie niet alles in 1 dag willen zien.Lekker Heleen, 14 uur slapen aan een stuk, dat gebeurt thuis niet gauw. Hier gaat alles goed. Liefs Pa en Ma.