Laatste dag in Bali en op naar Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu Laatste dag in Bali en op naar Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu

Laatste dag in Bali en op naar Kuala Lumpur

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob en Heleen

27 Juli 2011 | Maleisië, Kuala Lumpur

Omdat we vanmorgen problemen hadden met internet connectie prop ik 2 dagen in 1 verslag. Gisteren de laatste dag op Bali. 'S morgens geluierd, gelezen, computer spelletjes gespeeld 'S middags eerst bij Dunkin donuts gegeten en daarna in zee en zwembad gezwommen. Met Alexander naar een dierenwinkel voor tropische vissen geweest en van allerlei moois gezien. 'S Avonds de laatste souvenirs gekocht en heerlijk uit eten geweest. Oh ja, omdat het 's morgens geregend had was het geen 30+ graden maar 27.

Vandaag een veilige en vlotte reis van Bali naar Maleisië. Wat een wereld van verschil er zit wel 40 jaar ontwikkeling verschil tussen deze twee landen. De welvaart is hier veel groter, eea is betr georganiseerd en dit land is veeeeel schoner. Even een snelle hap gegeten om voor morgen ( een hele dag shoppen) er helemaal klaar voor te zijn. Moet er nog niet aan denken dat ik komende maandag om 6 uur moet opstaan om om 7 uur de trein weer te nemen.

• 27 Juli 2011 - 20:20

Oeno:

ik weet niet of jullie voor vertrek nog een keer op internet kijken.
    we wensen jullie een heel goede terugreis. zaterdagmiddag zijn wij naar Meppel. komen in de loop van de avond weer thuis en nemen dan meteen contact op. mocht dat niet lukken dan zien we elkaar in ieder geval zondag.
    Liefs en nogmaals goede reis, Oeno

• 27 Juli 2011 - 20:38

Mama:

wat een feest moet dat zijn in de trein maandagochtend en nog vele ochtenden te kunnen denken wat een vacantie hebben we gahad. \
    was bali niet schoon ? goed van jullie dat je de verschillen ziet.
    vandaag naar jack en marianne geweest ze vierden hun 60 jarig e verjaardag met de ooms en tantes plezierig. na afloop naar emmerich geweest in de zon op terras heerlijk en pappa heeft een knalblauw jasje gekocht van 199, voor 28 eurootjes zijn dag kon niet mee kapot.
    het zit er bijna weer op je hebt wel gelezen dat we zaterdag de verjaardag in meppel tante alie gaan vieren maar als we terug zijn melden we ons. liefs oeno.