Tour naar Amed - Reisverslag uit Amed, Indonesië van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu Tour naar Amed - Reisverslag uit Amed, Indonesië van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu

Tour naar Amed

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob en Heleen

09 Juli 2011 | Indonesië, Amed

Stel je het volgende even voor. Je zit voor je vrij staande vakantie bungalow tegen over het koele azuur blauwe zwembad op je terras te typen en als het morgenochtend weer licht is heb je zee zicht. Nou zo zit ik er nu bij. Alexander net naar bed gebracht, de dames Itten te lezen op de ereader. Vandaag van Ubud naar Amed gereden lwa afstand is het niet zo ver. Toch er een hele dag over gedaan. Onderweg diverse bezienswaardigheden gezien. Een tempel en een crematie ceremonie en een badplaats voor de koning en een paleis. Onderweg gegeten bij een restaurant met een magniefiek uitzicht. Aan het wind van de dag hebben de kinderen nog even lekker gezwommen. Straks lekker slapen en morgen een tour in de omgeving.

• 09 Juli 2011 - 13:17

Harry:

Ja ja ja ik stel het me voor hoor!

• 09 Juli 2011 - 20:21

0eno:

stel je voor we zitten op een bankje warm gkleed kijkend naar de golven op het sneekermeer.
    vele scheepjes trotseren de wind en dat is een machtig gezicht.
    in het hotel 6 uur aan tafel en dat tot 9 uur volgehouden alle soorten buffetten. perfekt.
    morgen gaan we ook toeren in de omgeving.
    alexander heb je al een bruin ruggetje ? kus 0eno

• 09 Juli 2011 - 20:47

Annelies:

Stel je voor:
    Je loopt je huis door en denkt: oh ja dit moet nog even in de wasmachine want het moet mee naar Frankrijk. Of je denkt: oh ja dit moet ik zeker niet vergeten om in de koffer te stoppen. Zo loop ik nu door het huis! haha.
    Dus Bob ik begrijp heel goed hoe jij daar zit op je terras voor je vrijstaande bungalow! Jullie hebben het heel erg naar de zin. Dat lezen we heel goed in je verslag. Fijn hoor!! Ik vond je verhaal over de jetlag helemaal te gek!
    Lieve mensen geniet lekker verder en wij wachten op jullie volgende verhaal.
    liefs