Relax - Reisverslag uit Amed, Indonesië van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu Relax - Reisverslag uit Amed, Indonesië van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu

Relax

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob en Heleen

11 Juli 2011 | Indonesië, Amed

Euh
Zoals je (niet) leest, we hebben vandaag niets gedaan. Zon, zee, zwembad, roomservice en dat was het.
Heeeeeeeerlijk.

• 11 Juli 2011 - 16:08

O:

harich

zonnetje ook relax
    rob en jj. hebben ons opgezocht in sneek met elkaar gegeten was verrassend.
    kamer beneden met hectare groen voor ons. en weer de prachtige luchten pannekoekje gegeten in woudsend bij de sluis, tig schitterende scheepjes een feestje. liefs 0eno

• 12 Juli 2011 - 19:35

Oeno:

galamadammen schitterend helaas erg veel regen en storm maar wat vandaag valt .....vul maar in. kus oeno

• 12 Juli 2011 - 20:29

Harry:

Lijkt op mijn dagelijkse leven (nou ja, alleen het gedeelte "niets gedaan" dan, de rest klopt niet echt)

• 12 Juli 2011 - 20:31

Harry:

Annelies en Tom ook prettige vakantie! (sorry Bob, ik gebruik jouw site nu even als een soort Facebook, omdat ik daar niet aan mee doe ;-)

• 15 Juli 2011 - 18:37

Olleke:

Hallo familie, leuk om jullie reisverslagen te lezen.... ik blijf ze volgen. geniet nog van jullie vakantie !