8 baan van anderhalf uur - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu 8 baan van anderhalf uur - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu

8 baan van anderhalf uur

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob en Heleen

12 Juli 2011 | Indonesië, Batavia

Gereisd van Amed naar de Gili eilanden Trawangan. De tocht hebben we gemaakt met een speedboot voor 40 personen. Helaas konden we niet op volle snelheid varen vanwege enorme golven op zee. En dolfijnen gezien!!!! Top!!! De tocht duurde zon anderhalf uur en voelde als een achtbaan het schommelen en klappen van de boot was weer een aparte ervaring. Maar het was de moeite waard. Een prachtig tropisch eiland wit strand heerlijk zwembad mooie ruime hotel kamer, weer met buitenbadkamer, direct aan het strand. Nog even heerlijk genieten hier.

• 13 Juli 2011 - 08:13

Marielle & Breun:

Wauw!! Dat klnikt goed zeg! En wat leuk dat jullie dolfijnen gezien hebben!!

• 13 Juli 2011 - 09:32

Pa En Ma Bouman:

Hallo alle vier. Wat een beleving zeg, dolfijnen in het wild te zien. Dat vonden de kids wel mooi zeker? Geniet maar lekker verder. Hier gaat alles goed. Liefs Pa en Ma.

• 13 Juli 2011 - 12:36

Eefjuhhh:

Wat een heerlijke verhalen... vooral die witte stranden hmmmmmmmmm!!HIER ALLEEN MAAR REGEN REGEN REGEN REGEN......Bah Bah

• 13 Juli 2011 - 17:14

Lieneke:

Zo te lezen genieten jullie volop daar!

• 13 Juli 2011 - 19:43

Oeno:

dat was nog eens een belevenis.jammer dat ik er niet bij was.wat is er nou mooier dan een 8 baan en om je heen barst het van de dolfijnen. als je uit de 8 baan was gevallen, hadden de dolfijnen je wel uit zee gered.
    onze tocht vordert gestaag. eergisteren waren we in ijlst. als je die plaats binnen rijdt zie je een levensgroot beeld van een beitel die een stuk hout bewerkt. de beitel is van nooitgedagt, de firma bestaat niet meer, maar de plaats wil nog wel een herinnering aan die man levend houden.
    we zijn nu op de helft, nog een paar dagen met zo nu en dan een beetje droog (haha) en dan hebben we de hele tocht er op zittten.
    liefs en kus, oeno.