SHOPPEN - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu SHOPPEN - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu

SHOPPEN

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob en Heleen

29 Juli 2011 | Maleisië, Kuala Lumpur

Wat doe je als je eigenlijk maar 1 dag hebt om souvenirs te kopen? Juist de hele dag shoppen afgewisseld met de achtbaan en andere prtepark attracties.

• 29 Juli 2011 - 07:28

Mama:

goeje vlucht en spannend dat shoppen weer een 8 baan van een uurtje ????
    wanneer land en jullie en het vliegnummer ?? kus mam

• 29 Juli 2011 - 07:28

Mama:

goeje vlucht en spannend dat shoppen weer een 8 baan van een uurtje ????
    wanneer land en jullie en het vliegnummer ?? kus mam

• 29 Juli 2011 - 10:54

Eefjuhhh:

Das heel simpel, net zolang opzoek naart perfecte souvenir voor je favo nichtje, eerder is de achtbaan niet eens van toepassing;-) Maar gelukkig denken jullie daar net zo over!! 2 zielen 1 gedachte:D

KUS

• 29 Juli 2011 - 11:05

Heleen:

Ons vluchtnummer is MH0016 en we landen morgenochtend om half zeven.
    Ik verwacht dat we ergens rond 10 uur weer thuis zijn.