Paradijsje op aarde - Reisverslag uit Niagara Falls, Verenigde Staten van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu Paradijsje op aarde - Reisverslag uit Niagara Falls, Verenigde Staten van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu

Paradijsje op aarde

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Bob en Heleen

16 Juli 2018 | Verenigde Staten, Niagara Falls

Lieve iedereen,

Na een heerlijke nacht geslapen te hebben, Was het vandaag weer een reisdag. We reden rond 8 uur weg uit ons hotel, waarna We rond half 6 aankwamen in ons huisje in Wilson. Een prachtig huisje met uitzicht op Lake Ontario, een waar paradijsje. Een prima huisje om even bij te komen van het reizen, voordat We naar de Niagara Falls gaan. Zie de foto's die ik ga proberen hierbij te voegen!

Liefs

• 16 Juli 2018 - 10:03

Oma:

Wat een feest om jou verhaal te lezen zo beeldend of ik er bij ben. Het is al perfekt foto geweldig. Het is hier warmpjes op t fietsje boodschapjes gedaan en even naar jullie huis ik dacht frambozen. Er hing er 1 denk dat de vogels het ook heel lekker vinden. Zondagochtend kwam tom ons halen ook wij hebben een verwennerij reis gehad met nog 8000 mensen genoten van andre rieu. Vol verwachting zien we uit naar de volgende mail goed begin voor de dag. Voor alle4 kis oma

• 16 Juli 2018 - 10:55

Opa:

ik heb even het plaatsje Wilson opgezocht. het is inderdaad niet groot. dat hoeft ook niet als je ziet hoe mooi jullie huisje erbij ligt, met dat uitzicht. de foto's zijn goed overgekomen, dus er staat je niets in de weg om er meer te sturen. jullie kunnen het daar die paar dagen dat jullie daar zijn echt wel goed doorkomen. rust goed uit en blijf genieten.
    Opa