Op naar Lovina - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu Op naar Lovina - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu

Op naar Lovina

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob en Heleen

16 Juli 2011 | Indonesië, Batavia

Vandaag de tocht van Amed naar Lovina. Voordat dit een touristenplaats werd had het een andere lastig uit te spreken plaatsnaam. Zeker voor de gasten. Na lang beraad is er Lovina uit gekomen. Een samenvoeging van love en Ina. Waarbij Ina de afkorting is van Indonesië. We vertrokken om een uur of 10, met onze vaste chauffeur. Die overigens heel goed en beheersd rijdt. Vandaag was een feestdag, iedereen gaat in de mooie kleren naar de tempel om een ceremonie uit te voeren. En naar een van die tempels, op bijna 1700 meter, zijn we geweest. Heel erg leuk om dat mee te maken en te zien. De lunch hebben gebruikt in een restaurant met uitzicht op een van de twee vulkanen op Bali. Adembenemend mooi.
Tegen half vijf op het resort aangekomen en nog even afgekoeld in het zwembad.
We hebben het enorm naar ons zin en genieten van elke dag.

• 16 Juli 2011 - 17:47

Eefjuh:

Leuk te lezen al die verhalen!!!!!!!!!!!!! Njoy!!!
    Xxxxxxxxxxx

• 16 Juli 2011 - 22:42

Oen0:

lief 4tjes
    we zijn weer thuis de regen en wind in friesland altijd erger daN WAAr dan ook we zijn we zeiknat plus dat een kuchje zich aankondigen was het welletjes, overigens gebben we een zeer informatieve vacantie gehad met kerken en musea plus overmatig diners en wel zo lekker dat we gewoon alles opaten en dan als tonnetjes in bed rolden. vanmiddag in in holwert de boot zien vertrekken naar ameland,bijna uitzicht maar t was wat grijs
    jij had uitzicht op vulkanen is adembenemend wie weet zie ik het nog eens haha. doorzwemmen
    dit was een grapje laat het allemaal tot je komen dan kun je er een jaar op teren. misschien heeft bali wel een job voor je,.vlot kruipen we weer in een 2 persoonsbed mmmmmmmm
    weet marjolein al wie er in dokkum is vermoord bgint meteen B,
    kus oeno

• 17 Juli 2011 - 04:40

Marjolein:

Ja ik weet het!!! Bonafatius!!! (Google is your best friend;)

• 17 Juli 2011 - 08:27

Pa En Ma Bouman:

Hallo lieverds Wat fijn dat alles zo mooi en leuk is. Wij zijn gisteren naar de uitvoering van de dansschool van Mariska geweest in Dronten. Gelukkig niemand van de exen gezien. Het was erg leuk om te zien. Daarna hebben we met zijn allen in Almere gegeten. Nadat Edwin en Sandra de twee meisjes naar bed hadden gebracht, heeft Edwin ons naar huis gebracht.Al met al een leuke dag gehad. We zijn vandaag wel erg moe, maar we weten waarvan. Liefs van Pa en Ma.