Luieren 3 - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu Luieren 3 - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu

Luieren 3

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob en Heleen

19 Juli 2011 | Indonesië, Batavia

Eindelijk heb ik me vandaag heerlijk laten verwennen. Eindelijk een kapper gevonden die nat scheert. Eindelijk weer een gladde huid. Heerlijk, van die lieftallige vrouwenhanden die je gezicht met schuim masseren en met veel precisie aan het scheen gaat. Dat was ook wel het belangrijkste van de dag. Voor de rest, zon, zee, strand, zwembad, lekker briesje en lezen of op de Nintendo. Zo kwamen we zonder problemen de dag door. Omdat er vanmorgen een bus lading touristen vertrok had Alexander het grote zwembad voor hem alleen. In Lovina gegeten en een lekker ijsje na. Dat was het voor vandaag.

• 19 Juli 2011 - 12:46

Eefjuhhh:

jammer dat ik je nu niet kan kussen bob...

• 19 Juli 2011 - 15:42

Oeno:

Ik kan je wel zeggen dat ik stinkend jaloers ben. Ik heb in Ede geen kapper kunnen vinden die dat doet. Zo maar eens, een of twee keer per jaar. En Bob dat is genieten op een manier die velen niet voor mogelijk houden, Domweg naar een kapper om je te laten scheren. En misschien was de nabehandeling door de kapster nog wel het fijnste dat je overkwam.
    Alexander bofte ook, helemaal alleen in dat grote zwembad. Kon hij eindelijk eens een wedstrijdje zwemmen. Nu zwom niemand in de weg. hij heeft zijn record nu vast en zeker verbeterd.
    Blijf genieten alle vier en nu is het wachten op jullie volgende bericht.
    Liefs Oeno

• 20 Juli 2011 - 07:30

Pa En Ma Bouman.:

Halloluitjes. Wat een feest voor Alexander een zwembad voor hem alleen. Ik lees haast niets over Marjolein, ze verveelt zich toch niet . Vindt ze het nog wel leuken Heleen?? Liefs en kusjes voor de kids. Pa en Ma.

• 20 Juli 2011 - 20:48

Annelies:

Hoi vakantire gangers

even een berichtje uit zuid frankrijk.
    we lezen -als we internet hebben- elke keer jullie verhaaltjes. Wat is internet toch een machtig medium. De rest van de familie in Nederland, jullie in Bali , wij in Frankrijk en toch zo dichtbij. we zijn helemaal op de hoogte van jullie elkaars doen en laten. wij hebben het heerlijk . Prima camping, Erik vermaakt zich uitstekend, dus wij ook haha.
    Geniet lekker, dan doen wij dat ook!

kus van ons
    Annelies, Tom en Erik