wauw - Reisverslag uit Reno, Verenigde Staten van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu wauw - Reisverslag uit Reno, Verenigde Staten van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu

wauw

Door: Bob & Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Bob en Heleen

06 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Reno

Vanmorgen rond half elf weggereden richting Reno. Vooral het laatste stuk, zeg maar, van Sacramento tot Reno is een mooie, bergachtige route. Auto doet het super. De reden om naar Reno te gaan, was dat er een auto show is. De grootste van de omgevin en ja hoor! Er is hier een hele grote autoshow! WAUW, wat een mooie auto's. Om je een beeld te geven van de hoeveelheid, van 7 tot 10 uur komen er, twee rijen dik, ongeveer 3000 ( ja drieduizend, geen typefout) klassieke amerikaanse, met af en toe een europese (twee kevers) auto'stapvoetslangsgereden.

Eerlijk gezegd is de autoshow het mooiste van Reno, want verder is het een beetje trieste, soms verlopen, gokstad.

• 06 Augustus 2016 - 09:57

Aad Bouman:

Hallo vakantiegangers. Inderdaad WAUW. Welke soort oude auto,s het ook zijn, dat vind ik ook altijd mooi. Ik had wel in de auto er bij willen zitten om dat te zien. Laatst zag ik dat in Putten en heb ervan genoten. Heb je daar veel foto,s van? Groetjes en liefs pa en ma

• 06 Augustus 2016 - 21:53

Mam:

je was 6 of 7 jaar we gingen naar spanje en je hebt op de heen en de terugweg ons verteld welke autoos je zag en de bijzonderheden er van. die interesse is nooit over gegaan en dan bof je in reno 3000 duizend autoos wat een bof knul. en heleen de rommelmarkt nog leuke dingetjes gezien ? vast wel . voor in de extra koffer (haha) we hadden vandaag een fietstocht gepland langs de ijssel helaas de regen verregende het plan. de deur naar het terras stond open en het was een waterval in de kamer maar daarna weer de zon. in het dorp waren de shanty druk bezig en we hebben daar van genoten wij ook op het museumplein !!!!!. hopen morgen de ijsseltocht te volbrengen. jullie weer naar het volgend doel heb fun en tot mails kiss mam