ZO VEEL AUTO'S... - Reisverslag uit Reno, Verenigde Staten van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu ZO VEEL AUTO'S... - Reisverslag uit Reno, Verenigde Staten van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu

ZO VEEL AUTO'S...

Door: Marjolein & Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob en Heleen

07 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Reno

De mannen en de vrouwen zijn gesplitst vanmorgen.. De mannen, met de bus, zijn naar verschillende swap-meetings gegaan. Zowaar niets gekocht bij de big boy toy shop! De vrouwen zijn gaan shoppen in de vele pawnshops, helaas waren de sieraden net ietsjes te duur, maar $27.500,-

's Middags het zwembad weer op gezocht en de boodschapjes gedaan, want we heben een keuken hier. Na het eten zijn we naar een andere auto parade geweest (zie foto's) en hebben we naar ABBA 2.0 geluisterd. Uiteindelijk geëindigd bij het hotel waar we een vuurwerkshow hebben gezien. Nu lekker gaan slapen!

• 07 Augustus 2016 - 23:23

Oeno:

eerst maar eens opgezocht wat een swap meeting is. als ik het goed heb is het vrij vertaald een vlooienmarkt. klopt dat en een pawn shop is een tweede hands winkel? ik begrijp niet erg goed wat het verschil is tussen die twee, behalve dat die tweede een stuk veel hogere prijzen hanteert. maar die dames hadden in Reno natuurlijk de nodige winsten opgestreken aan de speeltafels. en dan is 27.500 een peulenschil.

jullie hebben je als bruidspaar natuurlijk in een van die mooie auto's naar en van de trouwlocatie laten rijden. heeft jullie kinderen een aardig sommetje gekost, maar ja dat hebben ze wel voor jullie over. wij gaan zo dadelijk na dit bericht ook ons te rusten leggen en als het meezit morgen een fietstocht maken. vandaag van Westervoort naar Doesburg en terug. Abba hebben we niet gehoord maar Anna van Breggen is wel olympisch kampioen op de weg.