wildlife - Reisverslag uit Pismo Beach, Verenigde Staten van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu wildlife - Reisverslag uit Pismo Beach, Verenigde Staten van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu

wildlife

Door: Bob & Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Bob en Heleen

12 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Pismo Beach

Beste iedereen,

Vanuit San Fransisco hebben we de touristische route terug genomen (Highway 1) richting Los Angelos. Een hele mooie, gevaarlijke route om te rijden.. Gevaarlijk, omdat er onderweg verschillende bosbranden waren en mooi, omdat we zeeleeuwen, zee-olifanten, dolfijnen en walvissen hebben gezien. De kust is ruw met veel rotsen en hier en daar strand en de zee is héél erg koud. Onderweg leuke motelletjes gehad en lekker gezwommen.

Het is nog steeds gezellig en we genieten nog steeds!

• 12 Augustus 2016 - 09:54

Aad Bouman:

Ik weet niet of je daar nu ook al jarig ben, maar voor ons wel. Dus van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Een hele fijne dag gewenst. We zullen er wel een borreltje opnemen. Ik sluit me bij de wens van pa aan. Van harte gefeliciteerde en een heel fijne dag. p.s. Het verslag van wildlife is geweldig zeg. Veel plezier verder. Liefs (O)pa en (O)ma.

• 12 Augustus 2016 - 10:15

Lieve Bob-Marjolein en Alexander. Heel veel excuses . Maar ook jullie natuurlijk gefeliciteerd met vrouw en mama. Maak er met elkaar een fijne dag van.

Bob en Heleen

We gaan 29 juli op vakantie naar de Verenigde Staten. We zijn Bob, Heleen en de kinderen Marjolein (19)en Alexander (15). In Amerika gaan we naar Los Angeles, Las Vegas, Reno, San Francisco en weer terug naar Los Angeles. De terugreis doen we in 2 etappes, eerst naar New York. Daar kijken we nog 2 dagen rond en dan pas terug naar huis. We zijn nu echt aan het aftellen!