San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu

San Francisco

Door: bob

Blijf op de hoogte en volg Bob en Heleen

10 Augustus 2016 | Verenigde Staten, San Francisco

San Francisco in 1 dag. Ercis zoveel te zien en te doen, maarcwe hebben een goede indruk gekregen van een on-amerikaanse gezellige ruim opgezette stad. Met de tram naar fishermans warf geweest en dar met een boot door de baai gevaren. Ondef de golden gate bridge gevaren, Alcatraz eiland gezien (niet op geweest, volgeboekt tot eind augustus ) en zeeleeuwen zien zwemmen. Pier 39, met weer heel veel zeeleeuwen, en en stuk van china town. En het lokale gerecht clam chowder in a breadbowl gegeten. Nog lekker ook!
Toch nog 1min puntje over SF, er zijn in bepaalde wijken erg veel daklozen.
De dag in een pizzeria afgesloten, ook lekker.

• 10 Augustus 2016 - 22:41

Oeno:

heb je de golden gatebrug ook nog 's avonds gezien. en als je eronder doorvaart, hoe hoog ligt dan het wegdek boven je. je had enige moeite kunnen doen ten tijde van de autoschade, politie beledigen of molesteren, dat even volhouden en je had een gratis reis naar Alcatraz gekregen en genoeg tijd gehad om dat gebouw van binnen te bestuderen. dom dat je dat niet hebt gedaan.
    ik ben wel stom verbaasd dat jullie die vissoep naar binnen hebben gekregen. alle vier?? en als je dan toch in de buurt bent van de grootste chinese nederzetting buiten china had je daar natuurlijk ook kunnen gaan eten, chinees bedoel ik dan, want de vissoep is bij hen ook niet te versmaden.
    gelukkig was de temperatuur aangenaam, net warm genoeg (22 of als je dat wat meer zegt 72) voor alle excursies. blijf zo doorgaan met reizen en kijken en leg alles vast. kun je er later nog eens van genieten.

• 11 Augustus 2016 - 00:40

Mama:

kijk voor mijn reactie even op pagina las vegas

• 11 Augustus 2016 - 12:48

Harry:

Bucketlist: gewoon nog een keer teruggaan om nog wat meer tijd te hebben daar