Lovina tour - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu Lovina tour - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu

Lovina tour

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob en Heleen

17 Juli 2011 | Indonesië, Batavia

Vanmorgen eerst lekker ontbeten. Keuze gemaakt aan het buffet waar verschillende lekkere dingen lagen. Toen aan het tafeltje voor 4 aan het strand onder een afdak heerlijk ontbeten. Tegen negenen stond de gids klaar voor een tour door Lovina. Een voor Bali begrippen grote stad met heel veel winkeltjes en overdekte marktjes. Naast de cultuur verantwoordelijke bezoeken, eerst naar regio museum ( dat helaas gesloten was:-), we zijn naar de haven geweest en een Chinese tempel bezocht. En de rest van de tijd shoppen en genieten van de locale omgeving. Ook nog een rugzak gekocht, die van Alexander heeft het onderweg begeven. :-( verder hebben we hem gelukig kunnen maken met Pokémon kaarten. Jahaa doe hebben ze hier ook. En had ik al vermeld dat ik ook mijn souvenir al heb? Een origineel Balinees nummerbord. Vanmiddag uitgerust aan het zwembad, waar meerdere Nederlanders met kinderen aan het luieren zijn. Alexander heeft leuk met een ander jongetje gespeeld. Het zwembad en het zeewater hebben zijn lekker warm, goed om in te zwemmen. Straks hier eten. We hopen voor jullie dat het weer in nl beter wordt.

• 17 Juli 2011 - 10:36

Oeno:

beide mannen boffen toch maar, de een krijgt kaarten voor zijn verzameling en de ander nummerborden. en daarenboven hebben ze allebei een vrouw tot hun beschikking. dan kun je al die andere dingen makkelijk vergeten, zoals lekker eten, genieten van cultuur en en lekker luieren.
    ga op deze voet door en jullie hebben straks bij thuiskomst de zoveelste mooie reis van je leven gehad.
    liefs, oeno

• 17 Juli 2011 - 10:59

Mama:

we hebben gezocht naar lovina maar niet gevonden.

alexander kreeg je weer een vreemd gevoel in je buik met de pokemon kaarten ? waren ze bijzonder ?? vast wel.
    achter het huis staat een stellage morgen komen de schildes. en wet je liefjes de zon schijnt dat zijn waarschijnlijk ongekende begrippen op bali of is het vandaag een beetje bewolkt ? dat zie ik bij de weersverwachting. heb je wel een plekje voor je nummerbord?? apart hoor. weer tot mails kus

• 17 Juli 2011 - 17:36

Lieneke:

Waar blijven de foto's van dit mooie land??

• 18 Juli 2011 - 07:59

Pa En Ma Bouman:

Hallo lieverds. Ontbijten op het strand, wat leuk zeg. Dat kan in Ede niet. Wat het weer betreft is het hier nog steeds niet fijn.En zeker geen zomerweer op dit moment.Tot de volgende berichten, veel liefs en een kus voor alle viert. Pa en Ma.