Net wel, net niet - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu Net wel, net niet - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu

Net wel, net niet

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob en Heleen

22 Juli 2011 | Indonesië, Batavia

Omdat we in beblingbimg geen internet hadden vandaag twee berichtjes. De reis naar beblinbing ging langs een prachtige waterval die zal zo'n 60 meter hoog zijn geweest. Wat een geweld als het water met zoveel kracht naar beneden valt we zijn naar een tempel in een meer geweest en hebben een uitgebreide gevarieerde lunch gehad met allemaal streek gerechten. Dat was het allemaal net wel. Het resort waar we 3 nachten verbleven was het met niet. En het is lastig uit te leggen wat er nu mis was. Recente vrijstaande bungalows, uitzicht op de rijstvelden, kleinschalig, prima zwembad en vriendeljle bediening. Maar meer dan 150 ongelijke traptreden om van het restaurant naar het huisje te komen. Een groot huisje met maar 1 raam en daarom heel erg donker. Echt heel donker. Met een voordeur waarvan de bovenste sponning voor mij op neusholtes was, altijd bukken als je naar binnen wilt. En een hele enge trap om naar boven te gaan waar de kinderen sliepen. En er was geen reed te doen. En op loopafstand was er ook niets te beleven. Uiteindelijk hebben we er zelf om een kook les gevraagd en nu Lummense zelf sweet and sour.kip maken. En dat was wel weer leuk.

Nog een vraagje aan de opa's en oma's , hebben jullie de sms ontvangen?

• 23 Juli 2011 - 13:48

Mama:

raar hoor mail ik een hele lange bebbel
    wil versturen en weg is de babbel.
    je vraag je boodschao op mobiel gekregen en gelijk geantwoord.

wie heeft van jullie het hoofd gestoten >> die mensjes zijn ook heel wat kleiner dan heb je genoeg aan een lage deur. tja die 150 ongelijke treden daar heb ik geen ide van misschien een slordige trappenbouwer.
    wij hebben ook heel slordige schilders laten de verfbus met kwasten gewoon open staan. en het verven is ook waardeloos. dat wordt maandag een gesprekje.
    de reis naar lummense was perfekt neem de waterval .enz. we verlangen naar sweet and sour kip bij jullie op het terras. hebben de kindjes ook gekookt ? alexander vond je het leuk ??
    liefs van ons oeno

• 23 Juli 2011 - 14:24

Pa En Ma Bouman.:

Hallo luitjes, we zijn weer verbonden met elkaar dus. Als ik het goed begrijp, waren de laatste 3 dagen niet de leukste van de vakantie. Enge vermoeiende trappen, enz. Hopelijk zijn de laatste dagen wel weer leuk. De sms-jes hebben we ontvangen. Sorry dat ik niet terug smste, het was hier op dat moment even rommelig. Hierover meer als jullie weer terug zijn. Liefs Pa en Ma.