De afstanden zijn groot - Reisverslag uit Turlock, Verenigde Staten van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu De afstanden zijn groot - Reisverslag uit Turlock, Verenigde Staten van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu

De afstanden zijn groot

Door: Bob & Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Bob en Heleen

05 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Turlock

Dat amerka een groot land is wisten we wel, maar dat de afstanden die we moeten rijden dus ook groot zijn, realiseerden we ons vandaag! Van Exeter waar we gister waren, naar Reno waar we morgen aankomen, is toch 600 km. Omdat we geen haast hebben, doen we het in 2 dagen. Hierdoor zitten we nu in Turlock. Waarvan zelfs de serveerster in het restaurant zich afvroeg wat we hier te zoeken hadden ;)
Wat hebben we vandaag nog meer gedaan, behalve rijden? We hebben wel DRIE thrift shops gezien en zijn een lokaal marktje afgelopen. En heerlijk afgekoeld in het hotel.

Morgen verder na Reno, het reisverslag volgt. Voorn u, oogjes dicht en snaveltje toe.. Slaap lekker!

• 05 Augustus 2016 - 08:43

Harry:

Klinkt saai misschien, voor de hooggeachte lezer, maar juist dát vind ik ook wat hebben af en toe. Die afstanden, verlatenheid, ruimte, en gewoon "on the road". Nog een cliché: freedom! (OK dan moet je eigenlijk met een camper zijn, maar goed ;-) En dan weer door naar hele leuke plekken. Ben nog steeds jaloers ;-) Als je nog een chauffeur nodig hebt voor die saaie afstanden....

• 05 Augustus 2016 - 11:18

Mama:

je verslag weer gelezen het zijn inderdaad afstanden 600km. Alexander babbel je in het engels met de bevolking ? goed voor je taal en marjolein is het over met de zonnebrandpukkeltjes want met die zon en die temp.zal dat niet eenvoudig zijn. gelukkig zijn er zwembaden om te koelen. heleen en bob wat een fantastische reis jullie zijn nu een week weg en eer het de 19e is heb je al heel wat indrukken gehad. hier is het een zwoele herfst niet koud maar heel veel regen maar als de zon er door komt is het weer genieten leve het terras. jj.r en boys zijn donderdag naar frankrijk vertrokken en die beriichten ook juichend. tom heeft het druk met afscheidfeestjes .en wij zijn happy. Annelies heeft een druk weekend de peuters zijn bij haar marielle en breun zijn een weekend in scheveningen. verder geen nieuwtjes dit was een ochtend babbel weer veel liefs en plezier kiss mam

• 05 Augustus 2016 - 12:10

Aad Bouman:

Een geweldige leuke reis is dit wat jullie maken. We wensen jullie nog veel vakantie plezier. En geniet er maar van. Liefs pa & ma.

• 05 Augustus 2016 - 13:45

Oeno:

onverwachte gebeurtenissen leveren soms bijzondere ontmoetingen/ontdekkingen en in ieder geval verrassingen op. nooit gehoord van Turlock. om me even op de hoogte te stellen heb ik het plaatsje opgezocht. en de website staat barstensvol met schietpartijen en ander niet door de beugel kunnende onaangenaamheden. hopelijk krijgen jullie daar niets van mee. ga maar gauw naar Reno. je kunt in die stad de in Las Vegas opgedane ervaring met gokken in winst gaan omzetten. deze stad is de op een na grootste gokstad van het land. we horen morgen wel of dat is gelukt. in ieder geval hebben jullie er goed aan gedaan om de 600 km lange tocht in twee dagen te gaan afleggen. rust is ook een zeer belangrijk onderdeel van vakantie. tot morgen