cool down - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu cool down - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu

cool down

Door: bob

Blijf op de hoogte en volg Bob en Heleen

09 Augustus 2016 | Verenigde Staten, San Francisco

Gisteren de afsluitende parade gezien en mooie auto's gaan gewoon nooit vervelen. Marjolein en Alexander waren op Pokemon jacht, die verveelden zich ook niet. 'S middags naar de amerikaanse versie van kringloopwinkels geweest.die zijn toch anders, vooral heel veel kleding.
Vandaag via Sacramento naar San Francisco gereden. Want, in Sacramento zit een Volkswagen Kever onderdelen shop. En nu heb ik de missendeen wat reserve delen kunnen kopen. Veel goedkoper dan in Nederland.
Hoe dichter bij SF, hoe koeler het werd. Hotel gevonden en de kabel tram genomen. Een leuke ervaring!
Maar het koelde zo af dat we onderweg een vest hebben gekocht. Van 117 farenheid, nu iets boven 60 farenheid. Een flinkd cool down

• 09 Augustus 2016 - 09:59

Marian:

Gaan jullie nog naar Alcatraz ?
    Leuke stad he SF . Italiaanse weggetje al gereden ????
    En liggen de zeehonden / zeeleeuwen nog bij de Wharf ?
    Veel plezier . Groetjes .

• 09 Augustus 2016 - 17:47

Heleen:

Alcrataz gaan we niet bezoeken. De eerste mogelijkheid is 31 augustus!!!!