Bangkok is niets veranderd. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu Bangkok is niets veranderd. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu

Bangkok is niets veranderd.

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob en Heleen

15 Juli 2009 | Thailand, Bangkok

We zijn in Bangkok! Het was een lange dag maar dat wisten we van te voren. Zonder vertraging vertrokken en aangekomen. Wel wat turbulentie gehad onderweg. Alexander en ik (Bob) hebben nog enigzins geslapen, de dames amper. Op Bangkok Airport was het even zoeken naar de geregelde transfer. Eenmaal die gevonden waren we ongebveer een uurtje later in het Hotel. Waar ik nu op de kamer zit te typen. De hedendaagse hotels zijn zo modern dat de internet aansluiting gewoon op je TV scherm is met een draadloos toetsenbord. Modern en toch even wennen. De kinderen hebben heerlijk gezwommen, het is tussen de 25 en 28 graden en gelukkig bewolkt, Ondanks dat, zijn we al behoorlijk bij gekleurd. Om aan het tijdsverschil te wennen mogen ze pas om 19.00 uur lokale tijd naar bed. Daarom vanmiddag winkeltjes wezen kijken en op de hotel kamer gegeten. De kids zitten nu in bad en zullen zo dadelijk vanzelf in slaap vallen. Wij trouwens ook. Oh ja, Bangkok is wel veranderd. Nog viezer dan de vorige keer, wat opdringeriger en vele mensen met mondkapjes. Bedankt voor alle lieve berichten en sms-jes!

• 15 Juli 2009 - 19:07

Marielle:

Hoi!

Leuk om het bericht te lezen! Mensen met mondkapjes.. das wel apart he! Lekker luxe internet op de tv!
    Slaap lekker, maar dat zal vast wel lukken na zo'n reis!

Liefs

• 15 Juli 2009 - 22:22

Evelien:

hoi, fijn dat jullie veilig zijn aagekomen! nu lekker genieten, en een goeie nacht slapen!

liefsss

• 16 Juli 2009 - 22:35

Mamma En Pappa:

ja het is een eind reizen maar dan heb je ook wat lukte het met alexander?? wel een eind.
    we waren dolgelukkig met je goede aankomst en dan gaat het ngeweldige avontuur beginnen, heerlijk je reisverslag is voor ons ook genieten. wij fietsen en met de borsten gaat het geweldig vooruit. samer is het ook een feestje. tot lees liefs mam en pappa.