Primitief - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu Primitief - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu

Primitief

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob en Heleen

31 Juli 2009 | Thailand, Bangkok

We hebben de nacht door gebracht in en bamboe hut die net so groot is al twee matrassen en en beetje. Met daarvoor een overdekt stukje. De bamboe hutjes ligen in het water drijven op dikke aan elkaar gebonden boomstammen. Het toilet, ook zeer primitief, was aan de kant. Ondanks dat het stuwmeer plaatselijk 80 meter diep is, was het water niet koud. Eigenlijk stond er nog een jungle trekking op het programma om daarna een grot te gaan bekijken maar dat hebben we niet gedaan. We hebben al zoveel gezien en de kinderen (en wij zelf trouwens ook) moeten nog zovel verwerken dat we ons zelf een ochtendje rust hebben gegund. Lekker zwemmen in het water, betje kanoen, beetje met en opgeblazen binnenband van en auto spelen. Heerlijk ontspannend. Geluncht en toen de tocht naar Koh Samui. Varen, rijden, varen en rijden. De tocht met de pont nar het eiland duurde ruim een uur en was leuk vor ons allemaal. We hadden al 2 kamers in een hotel geboekt (first bungalow resort) voor ons en voor Bert, A en Bruce. En vrijdag avond om een uur of 9 waren we er alle 7. Super gezellig!

• 01 Augustus 2009 - 17:38

Pa:

in plaats van naast elkaar konden de kinderen nu eens bovenop jullie gaan liggen. had je geen deken nodig. of hebben de twee groten zich opgeofferd om onder het overdekte stukje te gaan liggen.
    het is trouwens wel goed dat jullie allemaal een zwemdiploma hebben.
    als ik alle verslagen nog eens doorlees, dan krijg ik al problemen om het allemaal tot me te laten doordringen en te verwerken. laat staan jullie die dat allemaal met eigen ogen hebben kunnen waarnemen. goed om even een rustpauze in te lassen.
    in koh sumui was het een prettig weerzien en dat zal beide families wel goed hebben gedaan.

• 01 Augustus 2009 - 18:41

Mama:

je hebt boomhutten en boomhutten en het is goed van beiden te proeven.en te weten wat het verschil is.
    Poepen onder de Palmen.
    van anl. ook goeje berichten er is daar heel wat familie. probeer de brief door te sturen. laat eens weten of je onze mails goed ontvangt kusjes mam