NIets doen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu NIets doen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu

NIets doen

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob en Heleen

01 Augustus 2009 | Thailand, Bangkok

Vandaag gewoon lekker niets gedaan. Een resort aan het strand en met een groot zwembad. Ontbeten en naar het strand geweest met zijn 7nen. Lekker zitten beppen, zwemmen, zonnebaden, etc. Na de lunch naar het zwembad, want Bruce vindt de ze nogal eng. Ook daar niets gedaan. En vanavond met zijn 7nen uit eten geweest. We zitten op chaweng beach en er is een kilometerslange straat met allemal tentjes voor touristen. Wat geslenterd en een duikbril voor Alexander gekocht. Morgen gaan we hetzelfde doen als vandag, niets. Alleen Bert, A en bruce vliegen om 7 uur 's avonds weer naar Bangkok en wij blijven nog een dag (2 nachten) langer. ALexander heeft vandaag zandkasteeltjes gebouwd, gezwommen met de golven gespeld. Hij heeft het helemal naar zijn zin. Marjolein is druk met Bruce, ze wordt al gekscherend zijn ' girlfriend ' genoemd.

• 01 Augustus 2009 - 17:41

Mamma:

nog 6 dagen en dan hebben jullie de reis van je leven gehad zeg. wat leuk met bert vrouw en kind . wat zullen jullie genoten hebben met je 7en. pracht kindje die bruce ? het wordt straks een verrassende foto avond daar trekken we wel wat uurtjes voor uit, en alexander gewoon zoals ieder kind bouwen aan de vloedlijn net als in echtenerbrug. (haha) dat niets doen is ontrhaasten en is heel goed voor je overbelaste geest en lekker voor t lijf.kius weervan ons mam.

• 01 Augustus 2009 - 18:39

Pa:

heerlijk dat je zo met Bert hebt kunnen kletsen.dan merk je hoe het is als je in het verleden samen een goede band hebt opgebouwd. en als je elkaar dan jaren later weer eens ziet, ga je gewoon door waar je toen gebleven bent. dat is echte vriendschap.

ik hoop dat het nietsdoen je bevallen is. nu nog een paar dagen en dan zit het er op.

alexander heeft in Nederland al een prinses besteld. en straks gaat marjolein naar Thailand om naar haar man te gaan. leeftijdsverschil speelt geen rol. op dit moment is ze zijn gillfliend.

groetjes aan jullie vier en een dikke kus

• 02 Augustus 2009 - 11:06

Pa En Ma.:

Pa is enkele keren begonnen aan een bericht voor jullie, maar telkebs viel de computer uit. Nu zal ik het eens proberen.
    Met ons gaat het redelijk. Wel zit ik te wachtebn op een oproep van het ziekenhuis, voor het leegmaken van de vochtbel. Die oproep kan nog wel enkele weken duren.
    Edwin werkt weer, wel via een uitzendbureau.
    K'heb het maar druk met boefje, hij wordt n.l. graag geknuffeld. En ik vind hem zo lief, dat ik dat wel wil doen.
    Jullie reisverhaal vinden wij leuk op te volgen. Nog veel plezier de laatste dagen. Veel liefs,Pa en Ma.