Thuus - Reisverslag uit Ede, Nederland van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu Thuus - Reisverslag uit Ede, Nederland van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu

Thuus

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob en Heleen

08 Augustus 2009 | Nederland, Ede

We zijn weer thuis! Nog even terug naar Thailand. De een na laatste dag hebben we nog heerlijk gegeten bij de japanner, samen met Bert, A en Bruce. Het afscheid was zwaar, we zullen ze missen.
Op de laatste dag hebben we als echte touristen de laatste inkopen gedaan. T-shirts, souvernirs, etc. Lekker zwemmen, eten en koffers pakken. Nog een nachtje en dan naar huis.
Om 8 uur vertrokken uit het hotel naar het vliegveld, ingecheckt, nog wat gedronken en toen boarden. Dan de lange 12 urige dag vlucht. Heleen en ik hebben nog wel wat geslapen, de kinderen zijn de hele reis wakker geweest. Alleen aan het begin wat turbulentie en verder een rustige vlucht. Naar huis gereden (en dat gaat super vanuit Dusseldorf!) en toen heerlijk in je eigen bed slapen!
We willen iedereen bedanken voor het lezen van onze berichten én voor het plaatsen van reacties. Nu nog de foto's door worstelen en het vakantieboek maken.

• 08 Augustus 2009 - 21:57

Pa:

we hebben elkaar al gesproken na jullie thuiskomst.

ik zeg nu alleen nog maar dat ik heb genoten van het reisverslag, dat een goede afspiegeling is van het genoegen dat jullie aan de reis hebben beleefd. dank dat jullie daarvoor (even) tijd hebben vrijgemaakt.

ben uiteraard heel benieuwd naar de foto's.

en dan nu maar wachten op jullie volgende reisverslag.

• 09 Augustus 2009 - 10:59

Harry:

Welkom thuus dan maar weer! Echt MOOIE reis gehad zo te zien. Volgende keer de foto's!

Nou nog even rustig bijkomen....

Baai, Harry