Nog een dag nietsdoen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu Nog een dag nietsdoen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu

Nog een dag nietsdoen

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob en Heleen

02 Augustus 2009 | Thailand, Bangkok

Allereerst bedankt voor alle leuke en lieve reacties. Zoals gisteren al aangegeven wordt het een kort berichtje vandag. We hebben weer helemaal niets gedaan. Het klopt, Aleaxander zit aan de vloedlijn te spelen met zijn schepje en gisteren hebben we een snorkel setje voor hem gekocht. Zodoende heeft hij vanmorgen lekker gesnorkeld. Aan het einde van de dag afscheid genomen van Bertm A en Bruce. Maar afgesproken dast we elkaar in BKK weer zullen zien. Nog een paar nachtjes dan komen we weer naar Nederland, zij het via Duitsland.
Jan Jaap, mocht je dit lezen, dan alvast van harte gefeliciteerd met he 50ste verjaardag! Jammer voor je dat de operatie is uitgesteld.
Hebben jullie nog iets van Annelies en Tom gehoord?
En morgen, morgen gan we weer niets doen!

• 02 Augustus 2009 - 16:27

JJ En De Jongens:

dag lieve mensen daar,

annelies had een mail gestuurd; die zal je toch wel gehad hebben? wij maken het goed. dank voor de felicitaties. morgen wordt een rustige dag maar vast heel leuk. er staan al bloemen in huis en mijn kado heb ik al binnen. een dvd handig voor straks na de operatie.... kan ik fimpljes kijken terwijl ik herstel.

de tijd in zeeland was magnifiek. lekker weer. heel leuk samen, pa en ma waren geweest, op het strand gewandeld. ouderwets gezellig.

geniet nog van jullie verblijf daar en groet bert van ons en zijn vrouw en kind.

jj en de boyyyzzz

• 02 Augustus 2009 - 17:53

Oeno Mapa :

he alexander snorkelen dat is een feestje zie je bijzondere vissen ??
    en mag je zus ook snorkelen ?? het wel een heel aparte wereld daar onder water. je vindt het vast wel jammer weer naar huis te gaan. dag knul oma

en lieve prinses, jij ook de wonderen onder water bekijken?? of lig je in t zand bruin te bakken. jammer dat het kleine mannetje weer weg is leuk manneke ??
    gauw tot ziens liefs oma.

dag kinders,
    heleen ik heb vanmorgen met je mama gebeld ze klonk positief en dat heeft ze je zelf geschreven. geruststelling voor je he ?
    dat wordt weer wennen in je eigen keukentje maaltijden te verzinnen, maar dan denk je volgend jaar gaan we naar .......verzin het
    en bob je zus heeft het prima erik geniet en tom heeft een hele grote fam.die ze allemaal bezocht hebben of de fam kwam naar tom en anl. nu gaan ze nog een weekje de bergen in en erik ga een beer schieten. liefs van ons beiden oeno

• 02 Augustus 2009 - 21:44

Pa:

jullie nemen alvast een voorschot op een lange terugreis en gaan dus vast van te voren rust nemen. verstandig. of het werkt? wel dat merk je straks wel als je weer thuis bent.

annelies, tom en erik maken het goed. ze hebben een paar dagen doorgebracht in een huisje aan een meer. verder was er een oom en tante dag gepland waar annelies dus veel familie leden heeft ontmoet. erik is een dagje meegeweest met zo'n grote vrachtwagen.
    ze gaan nog naar de Rocky mauntains. ze vermaken zich prima.

we wachten met spanning op de laatste verslagen van jullie belevenissen.