Dagje Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu Dagje Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu

Dagje Bangkok

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob en Heleen

16 Juli 2009 | Thailand, Bangkok

We hebben allemaal een goede nachtrust gehad, de jetllag is voor een groot deel over. Opstaan was even moeilijk, gelukkig niet te vroeg, maar gedurende de dag ging het steeds beter. Vandaag de Wat Arun tempel bezocht. Mooie tempel met heel veel keramiek en mooi hoog. Met hele stijle trappen naar de hogere buitenringen, en dan bedoel ik echt heel stijl! Daarna nog wat winkeltjes e.d. bekeken en vervolgens zwemmen in het zwembad met alleen Marjolein. Onze wildebras had namelijk een onbesuisd momentje vanmorgen en is met zijn hoofd in volle vaart tegen de punt van het bed gevallen. Een snee in zijn kop en flink bloeden. En die moet eerst goed dicht zijn voordat hij weer mag zwemmen. Als alternatief zat onze knul lekker in bad. Rond een uur of vijf zaten we in de lobby te wachten op Bert. Het was een goed weerzien. A (spreek uit E) is zijn lieve vriendin en Bruce is een heerlijk jong. Met niet dat aziatische pikzwarte haar, maar bruin met een vleugje blond! Gewoon een lekker 1 jarig jochie die kan lopen en de wereld wil verkennen. Met zijn 7nen wezen eten en over van alles en nog wat bijgekletst. Super gezellig. Het is even wennen, Marjolein is met Bert mee, ze gaat morgen met hem mee naar school. En we hadden leedvermaak, want ze moet om 6 uur op en om 6.30 in de auto te zitten naar school. En dan slapen wij nog.... Dus vannacht zijn we met zijn drie"en. Morgen gaan we naar Bert's appartement om Marjolein weer op te halen en de verhalen te horen.

• 16 Juli 2009 - 16:56

Mariëlle:

Leuk om te lezen waar jullie mee bezig zijn. Fijn dat jullie het zo gezellig hebben gehad met Bert en zijn vriendin en zoon!
    Nou marjolein; succes met opstaan!!!
    En Alexander; ik hoop maar dat je snee snel dichtgegroeid is!!

Liefs

• 16 Juli 2009 - 22:29

Pa En Ma:

mooi reisverslag. jullie hebben al heel wat beleefd.die alexander een gat in je koppie das ff pech. jullie eerste indrukken van tempel is bijzonder wat heet stijl !!!! hoogtevrees ?? iets voor papa !!.wij zijn ook heel benieuwd wat marjolein opsteekt op school voertaal engels. genieten van de babbels. wij waren vanavond in joure en maken hele aparte fietstochten met mij gaat het elke dag vooruit. met bridgen al de b.h. aan. zaterdag naar ede ook wij dagelijks genoten.kus bert(je) a en kind en natuurlijk jullie stevige pakkerd. oeno mamma pa.

• 17 Juli 2009 - 12:25

Eefje:

Zo leuk om dit allemaal te lezen, behalve dan et kopse van alexander! hopen dat je snel weer mag zwemmen!! tot het volgende verhaal maar weer!

• 17 Juli 2009 - 14:00

Marian:

Hoi alle 4 , begint aardig goed zo te lezen [ helaas van en voor alexander ] leuk en eigenlijk ook wel maf dat je het contact met bert zo weer oppakt ! dat hebben wij met ronald in canada ook altijd . allebei zo ver weg maar het blijft zo vertrouwd ! doe hem de groetjes van ons . en geniet !!!!! groetjes marian.