Shit en Shine - Reisverslag uit Kuantan, Maleisië van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu Shit en Shine - Reisverslag uit Kuantan, Maleisië van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu

Shit en Shine

Door: bob

Blijf op de hoogte en volg Bob en Heleen

24 Augustus 2007 | Maleisië, Kuantan

Hallo Lezers en lezeressen.

Dit toetsenbord is al zoveel gebruikt dat de letters niet meer op de toetsen staan. Excusses als er wat taalfouten in staan.

Dan de titel, shit is voor gisteren. In de nacht voordat we zouden gaan snorkelen zijn Marjolein, Heleen en ik ziek geworden. Bij Marjolein kwam het er 's nachts aan alle kanten uit, Heleen en ik hebben veelvuldige snelle korte intensieve stinkende bezoekjes aan de wc afgelegd. Helaas, het snorkelen is niet meer gelukt..........

Vrijwel de hele dag in het huisje of aan het strand gelegen. Over deze dag valt verder niet veel meer te vertellen.

Shine:
Vanmorgen allemaal weer opgestaan en gezond en sterk genoeg om de reis voor te zetten. Eerst met de speedboot van 8 uur naar de kust en daar stond de huurauto klaar. Een Proton Waja (ongeveer net zo groot als de ford focus). Het was even zoeken om de Herts meneer te vinden en toen rijden aan de linkerkant van de weg. Tja dat heb je met voormalige engelse kolonies. De reis verliep goed en we zitten nu zo'n 40 km van Kuantan. Het gaat dus weer goed en dat is de shine!

Morgen rijden we naar Melaka en daar blijven we nog 3 nachten voordat we weer naar Amsterdam vliegen.

Vandaag een kort verhaal, tot het volgende bericht.

• 24 Augustus 2007 - 12:29

Mamma:

de shit is goed voor het reinigen van het lichaam zodat je de volgende dag nog wat beverig uitrust op het strand toch iets gegeten wat alexander niet heeft gehad. daar zullen jullie het hoofd al hebben over gebroken.
    wat een luxe4 toch speedboot en dan mijnheer herts die je weer veder brengt. ja kinders nog 3 nachtjes en pappa staat trouw op jullie te wachten. ben benieuwd naar melaka. overigens gister voor 98 % badkamer spullen aangeschaft jammer kindjes het bad gaat weg. maar dat duurt nog ff hoor.kus van mamma

• 24 Augustus 2007 - 12:40

Mamma:

hen op internet melaka opgezocht. een juweeltje van een oude stad.aanbevolen stadswandeling maar misschien is het daar wel te warm voor.

• 24 Augustus 2007 - 12:47

Mariel:

Dat is zeker shit die shit! Gelukkig voelen jullie je nu beter :D
    En die tocht op de speedboot klonk ook erg avontuurlijk, zal wel winderig geweest zijn....
    Veel plezier nog en tot het volgende berichtje!

• 24 Augustus 2007 - 21:17

Henk:

Het aantal taalfouten is ongeveer net zo groot als anders, dus kan het nauwelijks aan het toetsenbord hebben gelegen. (hahaha). Die fouten kwamen het duidelijkst naar voren bij de naamgeving van het verhaal. Daar had dus gewoon schijt en schijn moeten staan.
    Het zal wel even wennen zijn geweest om als bestuurder van de auto aan de rechterkant in te stappen. Ging het schakelen met de linkerhand je makkelijk af, of heb je een automaat?
    Wens je een goede reis naar Melaka en een prettig verblijf aldaar. Rust maar goed uit van de vermoeiende reis, zodat je verkwikt aan de thuisreis kunt beginnen.
    Ben trouwens wel benieuwd wat je nu nog gaat beleven.
    Geef de kinderen maar een compliment dat ze zich zo voorbeeldig gedragen.
    Liefs en kus, (O)pa