Verloren dag? - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu Verloren dag? - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu

Verloren dag?

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob en Heleen

24 Juli 2009 | Thailand, Chiang Rai

Na een aantal dagen geen toegang te hebben gehad tot internet, kan er vandaag weer geschreven worden. Ik probeer de afgelopen dagen nog bij te werken, dus zit ik lang te typen en jullie lang te lezen.... Afgelopen dag waren we in khum lanna en daar zouden we volgens de reis paieren vanmorgen om 10 uut worden opgehaald. Door een foutje bij de reisorganisatie was het schema enigzins omgegooid en dat was maar gedeeltelijk gecomminiceerd. Want, na wat telefoontjes bleek dat we pas om 13,00 uur zouden worden opgepikt. Zit je helemaal klaar bij een temperatuur van + 35 c en moet je nog drie uur wachten.... Zonder airco, zwembad,.... Maar het was het wac hten waard, we zitten nu in een prachtig hotel (the legend) met een heerlijk zwembad. De tocht hierheen was erg bochtig, de pyraneeen maar dan een paar slagjes erger. Mega bochtig en steil naar boven en beneden. Open slecht onderhouden weg. We hebben hier heerlijk gezwommen en ik word nu lek geprikt door de muggen. Morgen een dag relaxen aan het zwembad en daarna weer volop het avontuur in.

• 24 Juli 2009 - 13:52

Eefje:

ha verre familie...
    fijn weer wat te lezen! het wordt hier steeds eenzamer voor opa oma en mij... haha! mariel en breun zitten nu in de bus naar SPAIN, mam en tom hebben van de week bericht dat ze veilig zijn aangekomen..! nou geniet maar lekker int warme thailand, hier ist ***** weer:P regen en onweer!

tot het volgende bericht maar weer! knuffels uut et kippelandske

• 24 Juli 2009 - 15:06

Harry:

Mooi hè, dat er nog plekken op deze aardbol zijn waar GEEN internet is ;-)

• 24 Juli 2009 - 18:03

Mama:

weer blij iets van jullie te horen . je zat waarschijnlijk niet relext in de auto stijle bochten diepe afgronden wat is het dan genieten in een 1e klas hotel met ZWEMBAD zijn jullie niet verbrand me 35 gr, hier zijn vandaag tropische regenbuien we waren met gerrie en janke in zwolle gerrie en papa moesten wat uitzoeken wat opa de ruiter vroeger heeft meegemaakt. helaas geen informatie. janke en ik hebben in v.en d ons vermaakt. de 4daagse is binnen heel nat. maar een feestelijk geheel. ik stop met de babbel papa verteld strakjes het een en ander dikke kus voor jullie 4en mam

• 24 Juli 2009 - 18:33

Mamma:

het is nooit een verloren dag was ik nog ff vergeten.

• 24 Juli 2009 - 19:23

Pa:

je schrijft dat je de afgelopen dagen nog even moet vertellen, maar dat verhaal kan ik niet vinden. dat komt natuurlijk omdat je bevangen bent door de warmte van de dag.
    je zult wel helemaal gekleed zijn geweest, dus weinig bloot bedoel ik, want anders ben je zo maar verbrand en dat kun je op zo'n reis helemaal niet gebruiken.
    we waren vandaag in zwolle om uit te zoeken hoe het ook al weer zat met die huiszoeking in 1923. maar ik ben geen stap verder gekomen. nu maar andere bronnen aanboren.
    ik neem aan dat het goed gaat met jullie, in ieder geval gezondheid. krijg je voldoende rust? en alexander ook. schrijf iets over je mede reisgenoten. veel plezier verder en houd ons op de hoogte
    liefs, pa