Zwembad dagje - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu Zwembad dagje - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu

Zwembad dagje

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob en Heleen

26 Juli 2009 | Thailand, Chiang Mai

Dit wordt een heel kort verslagje, we zijn op doorreis van chian mai naar de volgende lokatie (kanchantaburi, ik schrijf het zeker weten fout) Op ons verzoek even bij een internet cafe gestopt om een berichtje achter te laten. IN het floatel waar we naar toe gaan is geen electriciteit en mijn telefoon is leeg. Contact is de komende 2 dagen niet mogelijk. Oma Visje, als ik het goed heb ga je morgen naar het ziekenhuis, laat je een berichtje achter met de uitslag?
Gisteren in Cgiang Mai de hele dag an het zwembad gelegen, allemal lekker bijgekleurd. De kinderen hebben bijna de hele dag in het water gespeeld, in een prachtig zwembad op een nog mooiere lokatie. Vanmorgen met een bouing 737 terug naar Bangkok gevlogen en daarna het koninklijk paleis bezocht. Nu zijn we bij de begraafplaats van de slachtoffers van de thailand - birma railway. Een museum bekeken. Goed ik moet nu echt weg, tot over een paar dagen

• 26 Juli 2009 - 10:18

Mamma:

ZO LIEVE KINDEREN IK HEB ZOJUIST MET OMA VISJE EEN TEL.GESPREKJE GEHAD. ZE VRAAGT ME JULLIE TE SCHRIJVEN HOE DE SITUATIE IS. VOORLOPIG NIETS OM JE ZORGEN TE MAKEN, ZE VOELT ZICH BETER DAN VOOR DE OPERATIE WANDELEN SAMEN NAAR ZIEKENHUIS EN DAT GAAT PRIMA OVERLEG MET ARTS IN DE GATEN HOUDEN MET DE AORTA SCHEURTJE IN DE BINNENSTE RING MAAR DAAR IS EEN OPERATIE NIET GEWENST.
    JE BENT VAST HAPPY MET DEZE BERICHTEN.

NU EVEN OVER JE REIS DE BIRMA REIS KENDE JE DE FILM RIVER KWAI ? HEEL BIJZONDER WIM KAN HEEFT DAAR OOK NOG GEWERKT MOOI LIEDJE IS ER VAN. IK MEEN 1 OP 1 DOOD. EN OOK NA DE BEDRIJDING WAS HET EEN GROTE PUINHOOP. MAAR DAT ZULLEN JULLIE WEL HEBBEN GELEZEN IN T MUSEUM.
    WELK PALEIS HEB JE BEKEKEN ? PRACHT EN PRAAL. LEKKER FF ZONDER STROOM HELEMAAL RUST. WEER HIER OOK WEER WAT OPGEKNAPT. HEB VANMORGEN ACHTER GESNOEID KON ER MET DE FIETS HAAST NIET MEER DOOR. LIEF 4TAL TOT OVER EEN PAAR DAGEN KUS VAN ONS OPA OMA MAMA PAPPA.

• 26 Juli 2009 - 16:46

Wil En Bob:

We hebben met het verzenden van ons berich t iets verkeerd gedaan.Wij beginnen opnieuw.Vanmiddag zijn we met je ouders in Varik koffie wezen drinken. Het was heel gezellig en we doen het binnenkort nog eens over.Met je ouders gaat het uitstekend. Je moeder is weer Hollands welvaren, Groeten vanuit Ridderkerk.

• 26 Juli 2009 - 18:46

Pa:

jammer dat we een paar dagen zonder bericht moeten blijven. je leest dit dus ook pas dinsdag.

ik ben zeer benieuwd naar jullie bruine kleur, omdat je nu al een paar dagen schrijft dat je bent bijgekleurd. jullie zijn niet zo van die zonaanbidders.

ligt de begraafplaats vlakbij de spoorlijn zelf? als je interresse hebt kun je thuis eens kijken naar de film die daarover gemaakt is.

prettige voortzetting van de reis.

• 27 Juli 2009 - 14:37

Wil En Bob:

Wij vervolgen ons korte bericht van gisteren (zondag) dat we na de "fout" maar snel beeindigd hebben.Gelukkig heeft de lap-top ons niet bestraft met algehele staking.Wij lezen jullie reisverslag met veel interesse en zijn verbijsterd over de techniek die dit mogelijk maakt.Wat een fantastische reis en wat beleven jullie veel.Wij blijven jullie op afstand volgen en wensen jullie nog een fijne tijd.
    Groeten,
    tante wil en oom bob.

• 28 Juli 2009 - 10:35

JJ En De Booyyyz:

terwijl jullie het de tropische zon hebben doen wij het met de frisse hollandse zon. maar het is goed te doen hoor! we vemaken ons prima hier, lekker naar t strand of de duinen, fietsen, zeehonden kijken op het strand en in de avonden af en toe een bbc.

pa en ma komen vandaag voor een nachtje. ze slapen in de zeeuwse stromen, een hotel. vrijdag is de vakantie in zeeland voorbij. dat is jammer maar we kijken terug op heerlijke dagen.

liefs van ons allen hier en veel plezier daar en groeten aan bert cs.