Jungle raft - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu Jungle raft - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu

Jungle raft

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob en Heleen

27 Juli 2009 | Thailand, Kanchanaburi

Na het korte verslagje van de 26ste heb ik nu wat meer tijd om te schrijven. Op de 26ste zijn we ook naar the bridge over river kwae geweest. Weet je dat die brug in werkelijkheid veel kleiner lijkt? En dat die nog steeds gebruikt wordt? Daarna door gereden naar de pier waar we in een long tail boat zijn gestapt. Wel een veel luxere dan dat we in Maleisie hebben gehad. Overdekt, waterdicht, veilig, flinke snelle motor, ... Na 15 minuten varen kwamen we aan in het floatel. Een resort met hotelkamers drijvend op het water. Werkelijk een prachtige lokatie! OP het water van een snel stromende rivier. En erg geliefd bij de nederlanders, FOX en Djoser junior komen hier en van de 120 gasten waren er zeker 100 nederlanders. Eigenlijk wel leuk, de kinderen hadden speelkameraadjes. En er kon lekker worden bijgekletst. We hebben de dag gegvuld met het aandoen van een zwemvest en in de rivier plonsen. En je dan door de stroming laten mee drijven naar het einde van het floatel en dan weer terug lopen. Super gaaf!
Om stip 1/2 acht gegeten met zijn 120-en te gelijk, redelijk eten. Omdat de rivier snel stromend is waren er gelukkig weinig muggen.
OP de 27ste opgestaan en ontbeten met gebakken eieren, patat, gebakken ham, toast van witbrood en jam. Daarna een jungle dorpje bekeken en vervolgens de hele dag gezwommen in de rivier. 's avonds met de kineren een spelletje pesten gedaan. OMdat Alexander al om 6 uur 's morgens wakker was zijn we vroeg gaan slapen met het rustgevende geluid van een snel stromende rivier.

• 29 Juli 2009 - 21:40

Pa:

ja, ik weet dat die brug nog in gebruik is.

het komt mij verder voor dat jullie de reis toch iets beter hebben gepland dan die andere grote gezelschappen. jullie hebben je eigen gids.

ik lees veel over eten, meestal lekker zeker als ik het ontbijt van de 27ste lees.en zwemmen vrijwel altijd fijn.

die snelstromende rivier doet mij aan een vankantie in Frankrijk denken. we waren op doorreis en hadden een hotel gevonden aan een riviertje met een waterval vlak achter ons kamerraam. prachtig om te zien. vreselijk om te slapen. we konden niet slapen vanwege de herrie. we hadden twee nachten geboekt en de volgende dag kwam een andere gast vragen of ze met ons mochten ruilen. nou maar wat graag, wij naar de voorkant en zij in de herrie.

en jullie hadden alleen maar een rustgevend gevoel,