Jungletocht - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu Jungletocht - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Bob en Heleen Ruiter - WaarBenJij.nu

Jungletocht

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Bob en Heleen

19 Augustus 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hallo Lezers en lezeressen,

Meestal type ik aan het einde van de dag, maar vandaag type ik een keer 's middags. Dat komt omdat we op een resort zitten met veel jeugd, en die zitten 's avonds allemaal te internetten. En dan kom ik er niet meer tussen.

Gisteren was een reisdag. 's morgens om 1/2 9 vertrokken en ruim 3 uur in de bus gezeten. Met tussendoor een eenmalige stop. In een klein dorpje werden we opgewacht door de guide. Na de nodige handelingen konden we in de longboot stappen. Een grotere en stabielere boot dan op Sarawak. Met een man of 16 en alle bagage hebben we 3 uur gevaren om bij het resort te komen. Een heel nieuw resort met een gevaarlijk glad zwembad. Er zijn duidelijk de verkeerde tegels gebruikt, je glijdt gemakkelijk uit. De kinderen hebben nog even gezwommen en 's avonds gegeten. We hebben kennis gemaakt met 2 nederlanders, Erna en Han, en we hebben samen gegeten.

Vanmorgen om 1/2 9 opgehaald (na een matig ontbijtje) en onze eerste activiteit gedaan. De canopy walk. Toeristisch maar leuk. Een heel ander zicht op de jungle vanaf ca 45 meter hoogte. (canopy walk is een touwbrug op ca 45 meter hoogte tussen de boomtoppen van ca 600 meter lang) Daarna een korte trail gemaakt door de jungle met een goede gids die er leuk en veel over kan vertellen.

Straks lunchen en vanmiddag gaan we zwemmen in de jungle.

Opa en Oma Prinses: een fijne vakantie in Millingen. Alex en Eef, plezier met de Ford Fiesta: Opa en Oma Visje, de peren zijn misschien niet lekker, maar appels wel?

• 19 Augustus 2007 - 08:21

Pa En Ma.:

Zo'n touwbrug zou niets voor mij zijn, vraag maar aan Heleen.(Zweden)
    De peren zijn misschien wel lekker, maar zien er op de grond gevallen en daarna aangetast, zeer onsmakelijk uit. Die gooi ik in de biocon.De appels heb ik nog niet geplukt en die vallen ook niet uit de boom. De bramen zijn wel lekker.
    Veel liefs en groetjes van (O)pa en (O)ma visje.Verder nog veel vakantie plezier.

• 19 Augustus 2007 - 12:32

Eeeeef:

heej vakantiegangersss!!!
    wat leuk dat je hebt gesmst bob!! hebben jullie mijn smsje ook ontvangen die voor marjolein was bestemd??
    lijkt me doooooooooooooodeng om over zown brug te zwalken! petje af hoor!!
    de fiesta is geweldig ding! helemaal verliefd op! kan niet wachten tot ik mijn rijbewijs heb!!!!

tot horens maar weer
    veel kusjes voor jullie!!!